Jag vill DANSA!

Idag är jag ledig visade det sig, (min tur är flyttad till Dec)
och det är jag inte direkt deppri över;)..
Ikväll kommer Per hem och jag hinner nu träffa honom en stund!
Nu är det dags att nöta lite Engelska (läser Eng B kursen för ev. plugg senare!)
Och sen blir det lite dans på det! (ska öva på ett par steg inför dansen på torsdag i Baronbacken!

Här dansar jag och min polare Andreas bugg!
(Ska tillägga att det blir bugg igen i januari!)
Och även en annan dansstil tillsammans med Anna..
Jag älskar att DANSA, och det är något jag nu ska göra så mycket oftare!!



Kommentarer
Mikaela Urbom

Jag vill också dansa!! så nedrans underbart!!!!!!

2009-11-17 @ 19:09:46
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0