Gomorgon sötnötter


Ytterligare bilder på mig och min frulle, som idag består av:
Gröt med äppelskivor+kanel, en kopp kaffe (med sojamjölk) och..
det bästa av allt!.. En smörgås med tomatskivor på (med en massa salt!)
Mmm...Inte helt fel!
Men idag mår jag inte helt 100, jag har en fruktansvärd huvudvärk..
Och min kropp känns alldeles tung:(
Ett vanligt förekommande abstinensbesvär, så det gäller "bara" att genomlida detta.
Som tur är så kommer mammsen&pappsen in senar för lite shopping!
Finns det något som kan bota huvudvärk och nästan alla besvär för stunden,
så är det väl shopping?;)



Kommentarer
emilia

Man blir alltid glad av shopping!

2009-11-23 @ 17:43:53
URL: http://enmilia.blogg.se/
Molly

hej!

tack för din kommentar. hoppas att det går bra för dig med din kamp mot sockret :)

2009-11-24 @ 12:32:34
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0