"Ett säkert preventivmedel"





Nu är vi hemma igen efter en låång bilresa hem. Jag och Emilie delade på körningen hem så det hela gick ganska bra, men jag kunde inte förneka att jag kände mig ganska trött och sliten!
Midsommar, ja vilken kväll! Det blev en mindre buffe, bag in box vin och lite kubb på det.
Jag dansade som om det inte fanns någon morgondag och strax efter tolvslaget fick jag följa med min mindre nyktra pojkvän hem till stugan;) Där blev det ett par kvällsmackor innan våra vänner stormade in i stugan och slängde sig ner i våran "dubbelsäng", haha det blev ganska trångt. "ett säkert preventivmedel" tröstade Emilie oss efter att jag klagade på att hennes pojkväns huvud befann sig väldigt nära min rumpa!!

Om en liten stund ska jag försöka sova, imorgon jobbar jag mellan 07.30- 20.30!
 Ett riktigt monsterpass med andra ord!
Med det säger jag gonatt, vi hörs imorgon!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0