En ny LTG Tävling-Relatera till ordet "Mål"


Förresten, Vad säger ni om att köra igång en ny tävling?
Den här gången ska jag utse tio vinnare som får en varsin länkning!
Ordet "mål" ska ni relatera till på ett bra & inspirerande sätt!
Kanske har ni några mål ni vill uppnå? Kanske har ni uppnått mål ni satt upp (berätta då gärna om hur ni gjorde det!)
Är det viktigt med mål i livet? Det är några ledfrågor som ni gärna får relatera till!
Tävlingen avslutas på måndag 22.00!
(Ni lämnar erat bidrag som en kommentar till detta inlägg!)


Kommentarer
Anders

Jag ville börja dricka mindre.....Både för min egen skull och andras....Brytpunkten blev nog på min brors 40-års fest då berättade hela min familj att de tyckte jag drack för mycket och jag tog tog väl inte åt mig just den kvällen, men efteråt alla fall......Nu dricker jag mindre än jag gjorde för några månader sen, folk kan klaga hur mycket so helst, men det är ändå upp till en själv om man vill förändras!!

2009-06-27 @ 11:52:01
URL: http://www.budweiserblogg.se
Alina

Hejhopp! Skickar lite sommarglädje* kraamar

2009-06-27 @ 15:34:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Daniel

Efter att det tog slut med min kille efter 8 år, så är mitt mål att hitta kärleken igen - att finna trygghet i en man. Att få familj.



Men för att nå mitt mål ska jag ha roligt under tiden.

2009-06-27 @ 20:44:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0