En ny uppdatering från Gotland!

Veckan här börjar närma sig sitt slut, imorgon åker vi till Västkusten/Marsstrand där mina föräldrar har hyrt stuga!
För att kort sammanfatta veckan så kan jag säga: Beachen, Visby, Fårö, hästridning, en massa god mat, Blondinbella & tre campingar! Jag ska också lägga till shopping & Lummelundagrottorna!:)

Här kommer lite Pics!


Nu ska jag avnjuta en sista måltid här på Gotland, kvällen i ära blir det en hemmagjord potatissallad, rökt makrilfilè och en god sallad till det!




Kommentarer
Petra

Det ser helt underbart ut ;-) Njut lite för mig med vetja, vissa får ju jobba och slita. Kram

2009-07-27 @ 09:30:53
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Anders

Du verkar ha det bra du...Men inte är du lätt att få tag i, svarar vare sig på samtal eller sms...Men har man semester vill man väl inte bli störd ;)

2009-07-29 @ 00:48:29
URL: http://www.budweiserblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0