Spelets Regler av Neil Strauss

"Vad är ditt mål?" frågade han.
"Mitt mål?"
"Ja, om du inte vet vart du är på väg så kan du ju inte veta hur man tar sig dit?"
"Mitt mål är nog kvantitet,kvalitet och variation.
Mitt mål är att hångla med kvinnor som jag precis har träffat, bli avsugen på klubbens toalett, ligga med en ny tjej var och varannan kväll och ha märkliga sexuella äventyr med flera kvinnor samtidigt.."


Detta är ett utdrag ur boken "Speletsregler" som är skriven av Neil Strauss.
En kompis till mig började läsa den första boken och blev genast "frälst"
Hon pratade om boken som en kristen pratar om bibeln så jag kunde inte låta bli att köpa den, fast jag råkade köpa uppföljaren vilket inte alls gjorde nåt då den här boken också är riktigt intressant.
För att kort sammanfatta "Speletsregler" så är den en slags handbok för hur mindre attraktiva killar kan bygga upp en karisma, ett självförtroende som i slutändan får kvinnor i säng, eller i bästa fall för livet.


ÖVERSIKT-Spelets regler
Målet:
Få en dejt inom högst trettio dagar.
Vem kan delta? Vem som helst som vill få större framgång hos kvinnor.
Kostnad? Det pris du har betalat för boken
Vinsten: Att få vara tillsammans med fantastiska kvinnor, väcka andra mäns avund,leva det liv du förtjänar.
Hur man spelar: Boken innehåller trettio dagar med övningar.
Avsätt minst en timme per dag



Kommentarer
Tanja

trodde att boken var mer för kvinnor, att typ boken varnar för idiot karlar typ:P

2009-07-05 @ 16:09:48
URL: http://misstanjis.blogspot.com
Bloggsatt

Hej! :)



Du har nu blivit Bloggsatt!



/ Bloggsatt.se - Betygsätter Bloggar

2009-07-06 @ 12:44:12
URL: http://www.bloggsatt.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0