Jag mår som jag förtjänar



Vilken värd förfest det blev igår! Det spelades olika spel, bland annat ölspelet.
Som vanligt är nästan förfesterna alltid mera värda
än själva utgången och gårdagen var inget undantag!
Idag mår jag dock som jag förtjänar.
Jag mår rent ut sagt skit.
Nej, nu ska jag ta hand om min stackars kropp
som fått utstå både en förkylning, alvedon i mänger samt diverse spritsorter.
Imorgon ska jag kicka igång dagen med en tallrik gröt och en massa frukt på det!
Sen ska det tränas!!.. och tvättas samt städas och lite jobb på det.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan bredvid Per och njuta över min sista lediga dag på ett tag!
Föresten, vad säger ni om en ny tävling?
Jag ska klura ut en tills imorgon!
Med det säger jag gonatt!


Kommentarer
Anders

Verkar ju av bilderna att döma ha varit en trevlig kväll....Tråkigt bara du aldrig kan bjuda mig på nån av dina fester....Men, men sånt är livet....Ha det bra Gudrun!!

2009-09-01 @ 02:15:33
URL: http://budweiser.blogg.se/?tmp=01020147
Petra

snygg du var i den lila klänningen! :)

2009-09-01 @ 11:34:43
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Kompis kompis kompis, typ

Lika snygg som alltid!

2009-09-02 @ 01:22:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0