Underbara onsdag

Tecken på ledighet

Snoozeknappen, världens bästa uppfinning!
En lååång frulle, helst något "invecklat" som smoothie!
Skippa städning för bloggläsning
Shopping(kanske en sväng till Ikea senare!)
Träffa vänner (ska fika med Anders och träffa Åsa, en tjej jag är kontaktperson åt)
Umgås med das sambo (Per kommer hem ikväll)
Smida planer för helgen (planering & brainstorming för utgång på lördag!
Pyjamas (när ledighet infinner sig åker pyjamasen på och stannar där över dagen!)
Datorn(ska blogga, läsa bloggar och nörda mig allmänt framför datorn)
Inredning(inspirationen flödar, ska kika i mina nya inredningstidningar samt ev, Ikea ikväll)

Jag i Köpenhamn för drygt en vecka sen!


Kommentarer
Evelina

Skönt att vara ledig :D

2009-08-13 @ 10:03:30
URL: http://evvvelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0