Kalla mig linslus eller kamerakåt...


Jag är den ända i min familj som blir glad när kameran åker fram.
 När kameran dök upp under någon högtid eller semester med familjen så började alla fly illa kvickt samtidigt som dem skrek  "nej, ta inte kort på mig"
Men inte jag inte, jag rättade till både hår och klänning istället innan jag intog en "pose" och visade upp ett stort leende.
Jag ställde mer än gärna upp på kort idag när kameran åkte fram.
Linslus, kamerakåt.. Kalla mig vad ni vill, men jag tycker konstigt nog om att vara med på kort.
Trots att jag har en kameraskygg familj..


Kommentarer
a

Kamerakåt ja, det är du ;D 22 år senare Jenny, hur gammal är du egentligen, har du ljugit om din ålder? :( Vänner ska inte ljuga, ajajajajaj

2009-08-27 @ 16:45:29
URL: http://anna88.blogg.se/
Anonym

så du menar att vi inte kommer ses nått:(?

2009-08-27 @ 18:41:17
URL: http://misstanjis.blogspot.com
Anonym

vilken snygg tröja!! vart är den köpt?:-) /s

2009-08-30 @ 18:52:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0