Mitt "målarprojekt"

Idag har jag förvånat mig själv & familjen Larsson när jag bestämde mig för att måla
en dörr och resultatet blev faktiskt riktigt bra!
Jag började mitt arbete imorse då jag först gjorde en ordentlig rengöring av dörren
 innan jag började kleta på nougatbrun färg!
Det tog ett par timmar innan jag blev klar, men att måla & pyssla var både avkopplande och roligt!
Familjen Larsson fick mer eller mindre nästan övertala mig för att jag skulle ta en paus och äta lite mat!:)

Om en stund ska jag skutta in i duschen och börja göra mig iordning för ikväll!
Jag & Per har bokat bord på "Kajutan", en födelsepresent från Per så det kommer bli
både mysigt och framför allt riktigt gott!!

 Det det önskar jag er en riktigt bra kväll,
& ta vara på de sista veckorna av sommaren nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0