En kväll tillsammans med mammsen

Vilken mysig kväll jag & mammsen har haft!
Vi gick först 5km med voven och pratade om allt och inget.
Sen gick vi hem, åt en varsin ost & skinksallad med ett glas vin till.
Efter det drack vi kaffe och tårta och fortsatte prata i en-två timmar.
Det är en av alla hundra bra saker med min kära mor,
det går verkligen att prata om allt med henne.
Jag får alltid ett och annat råd om saker och hon får mig jämt att skratta när jag behöver det!:)

Detta blev gårdagens köp på Marieberg!
Höstigt och stilrent tycker jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0