Sjukling

I helgen blev jag sjuk, började plötsligt med frossa & snart visade tempen 39,5 grad och det svartade framför ögonen när jag reste mig. Sängläge. Vila. x-antal alvedon. Noll matlust. Värk i hela kroppen. Tycka synd om mig själv begär. Och jag har missat flera dagar på tentan... Mitt i allt har jag en resa till Italien om två dagar och även idag har jag hög feber. Så typiskt. Håller tummar och tår för att Per klarar sig och att jag är feberfri snart (!). För jag vill verkligen inte missa Italien, tentan kan jag alltid tenta om (som det med stor sannorlikhet kommer bli aktuellt) men resan går det inte ändra på... Vilken lycka att jag har världens finaste sambo som pysslar om mig hela tiden. Köper hem litervis med glass. Servererar mig med diverse drycker. Ger mig alvedon. Tvättar. Handlar. Tar hand om våran lilla pälsboll. Helt helt fantastisk är du
 
Men tajming är inte min grej alla gånger....


 
Hittade en bild på lilla jag. Förstår varför jag kallades kubiken på BB...;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0