Tentabubbla

 
Min tillvaro just nu...

Just nu befinner jag mig i en tentabubbla (den sista någonsin med stor sannolikhet) och skriver och skriver och skriver lite till. Samtidigt skiner solen där ute och jag kan inte låta bli att slänga avundsjuka blickar på folket som rör sig där ute i sommarvärmen. Vilken vecka. Tre seminarium och tenta. Jag är redan trött och då fick jag ut tentan imorse... Nää, sluta gnäll och kör på istället! Jag ser målet där framme. En middag på Harrys med kursarna för att fira examen och en avslutning på universitetet tillsammans med tjocka släkterna! Snart är jag där. Snart. Snart. Snart.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0