Klackarna i taket

Hej!
 
En något trött, sliten men glad jag som skriver. Äter frukost nu efter en rejäl sovmorgon... Tant Agda 85 år slog på stort igår och slog klackarna i taket tills två-slaget (!). Förfest med ett roligt gäng på öster, en promenad till stan, häng på en uteservering (Evy) och sen avslutades kvällen på Satins dansgolv där nya danssteg blev till. När jag kom innanför dörren möttes jag av en gosig, spinnande katt som uppskattade sällskap mitt i natten och somnade sedan sött bredvid min fina fästman ♥
 
Idag står köksbordsjakt på agendan och tentaskrivande!



 
 
En bild från kungsträdgården förra helgen


Kommentarer
Asta

Tant Agda och tant Asta ägde dansgolvet men hujeda mig vad jag är trött! Jag var rädd att du skulle smita iväg efter uteserveringen men du var tapper ;)

2013-05-19 @ 22:36:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0