Passion for fashion?

Mitt intresse för kläder har börjat smitta av sig på min sambo (!) Per har börjat handla mer och mer kläder (väldigt uppskattat från min sida!) och tycker om att mixa olika stilar. När han köpte skinnjackan förra året visste min lycka inga gränser (han ser gudomlig ut i den!). Igår överraskade han mig totalt när han gjorde en helrensning av garderoben när han kom hem från dagens shopping på Marieberg. En ikeapåse rensades ut och nya kläder blev prydligt upphängda i garderoben. Vilken karl jag har ♥
 
Här är en av gårdagens fångster. Föll pladask för tröjan inne på GT.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0