Glädjande besked

Idag fick jag ett glädjande besked som fick mig att hoppa jämnfota i omklädningsrummet på gymmet! Det är som bekant varslingstider och ericsson (där min sambo jobbar) drabbades tyvärr också av detta. Efter månader i väntan efter besked fick Per veta att han har kvar sin anställning (!). Det känns riktigt bra! Jag bjöd ut älsklingen på en middag på Pitchers för att fira detta (deras hamburgare är farligt goda). Vi ska fortsätta firandet med en äppelpaj som jag slängde ihop precis. Mycket gott. Känns så bra med positiva besked mitt i allt just nu.


 
Vi i Budapest


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0