Bilmekaniker?

Natten bjöd på en....svettig historia. Fick tillslut sova på en handuk men jag ska inte klaga för idag är jag feberfri (!). Fast det känns som jag blivit överkörd av ett tåg (och fått elchockar på köpet för håret står rakt upp, otvättat och dant) Då ska vi inte gå närmare in på mina håriga ben.... Ja, ni hajar nog, jag har varit fräschare i mina dagar. Målet för dagen är att ignonera hemmet som dammråttorna tagit över, min tomma resväska som borde packas och istället ENDAST fokusera på tentan. Skriva. Skriva. Skriva. Tackar gudarna för att alvedonen är uppfunnen...


 
Ännu en bild på liten jag där jag hade drömmen att bli bilmekaniker...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0