Onsdag

 
Och där är en dagens jag...
 
Guuud såååå skööönt! Tentan är äntligen klar & inlämnad! Nu håller jag tummar, tår och allt vad jag har för att den ska gå vägen och ge mig ett godkänt (!). Annars har jag varit på föreläsning om ICF systemet och tagit ett välbehövligt träningspass på gymmet. Kroppen hamnade nästan i chock av att röra på sig efter jag spenderat de senaste dygnen på en hård trädstol vid köksbordet....För en liten stund sedan var jag & Tage ute på en liten promenad så Tage fick leka av sig i snön, vilket tog 7 minuter, sen ville han in i värmen igen. Lika frysen som sin matte ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0