My weekend

Söndag. Ove Sundberg på tv. ... Tage busar runt i ikeapåsen som vi använde till tvätten, det behöver inte vara dyrt och avancerat för att roa den krabaten! Min helg har bestått av tacosmys med min fina sambo, en massa tentaskrivande (...), ett restaurangbesök tillsammans med Per, Gustav & Sara. Vi åt på Effesos, mycket trivsamt med både sällskapet & maten! ♥ Och idag blev veckans städning/tvättning och handling avklarad! Skönt! De närmsta två dagarna kommer jag spendera med Mr. Tenta innan det är dags för att lämna in den på onsdag.
 
Så här såg jag ut igår. Mjuksbyxorna (obligatoriska tenta-plagget) åkte av kvällen i ära!


 
 


Kommentarer
Malin

vackra kvinna!

2013-02-13 @ 21:23:02
URL: http://nineteen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0