Lilleman växer

Lilla Tage börjar bli stor (!). Igår blev han hela sju månader och väger nu nästan 5 kilo. När vi hämtade honom vägde han cirka 1,5 kilo så han har växt så det knakar lilleman. Världens goaste katt är han, varje dag sprider han glädje med sin håriga uppenbarelse. På tal om hår så har jag fått en ny vana: att rolla mina kläder varje gång jag lämnar hemmet. Det är Tage-hår lite här & var trots nästan daglig borstning & dammsugning. Och soffan ska vi inte prata om... Den får jag rolla nästan jämt, haha. Men vad gör det när vi fick världens finaste katt ♥


 
 
 
Så här hittade jag Tage imorse. Han gillade inte att jag störde hans skönhetssömn...
 
Tvättning på gång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0