Saturday



Idag ringde klockan olagligt tidig för att vara lördag (07.00). En timma senare befann jag mig på jobbet med mina roliga & härliga kollegor. Malin stod för dagens  kommentar. När jag åt mina snabbnudlar till lunch virrade jag nudlarna runt gaffeln som jag brukar göra och då utbrister Malin: "Åh, änglahår, vad gott det ser ut". Och visst påminner nudlar om änglahår, med sina vågiga, blonda former!
 
Efter jobbet cyklade jag förbi Entre (min favorit av inredningsbutiker) för att spana in några söta hjärtformade ugnsformar. Länge velade jag om jag skulle klippa till eller inte men det slutade med att jag faktiskt INTE handlade något. Men jag ångrar mig redan...
 
Och ikväll ska jag cykla hem till Gustav K. där bland annat Sara & Gustav befinner sig.
Och imorgon hittar ni mig på Eklunda igen, jobbar dagen mellan 07.30-14.00 :)




Den här bilden togs för fyra år sedan. Ibland saknar jag den längden på mitt hår...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0