Fångade hösten på bild

 
 
I dag tog jag min käre Canon under armen & begav mig ut på en fotopromenad. Jag ignonerade de konstiga blickarna jag fick när jag kröp runt på marken & fotade höstlöv. När jag skulle ta den översta bilden råkade jag sätta ner foten rakt i en hög med hundskit. Jag var så inne i fotandet att jag totalt missade högen & just nu står mina nya fina skor ute i väntan på en välbehövlig tvätt. Men annars var det hur härligt som helst att bara spatsera runt, spana efter fina motiv & låta kameran föreviga detta på bild. Idag hade jag som mål att fånga hösten på bild & sen lekte jag lite med bilderna i gimp...
 
Nu ska jag äta lax, grönsaker & potatis med min käre fästman.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0