Mr Tenta & jag

Klockan 07.00 ringde klockan... Det är dags för ännu en dag tillsammans med min gode vän Mr Tenta! Vi bekantade oss i onsdags och sedan dess har vi varit oskiljbara, jag & Mr Tenta. Men i helgen måste jag lämna Mr Tentas sida för att jobba fredag, lördag & söndag. Men vi har bokat in måndagen tillsammans så vi klarar det här att inte ses så mycket de närmsta dagarna ;) Nästa vecka ska Mr Tenta vara inlämnad & det är det hög tid att börja packa! För på onsdag lämnar jag & min fina Per landat för en weekend i Ungern. L-ä-n-g-t-a-r!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0