Känslan av hjälplöshet....

 
Känslan av hjälplöshet omfamnar mig och jag önskar att jag kunde göra allt bra igen. Få dig att förstå att världen är färgglad, att den inte bara är svart och vit. Att det finns så många personer som bryr sig, som finns där för dig. Jag önskar att jag kunde ta bort smärtan, hopplösheten och saknaden. Efter det som en gång var men som fortfarande finns där, även om det aldrig kommer bli som förut. Jag känner knappt igen dig längre och jag vill inget hellre än att du ska må bra igen. Jag vill att du ska bli frisk, för du är sjuk men det finns hjälp att få. Tänk om jag eller någon annan kunde få dig att förstå det. Du känner dig ensam trots att du har personer i din närhet. Men jag vet att den du allra helst vill ha vid din sida inte finns där på samma sätt längre. Men du klarar det här, du kommer ta dig igenom detta och när du gjort det kommer du se världen i färger igen... Det lovar jag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0