Helgen



Helgen kom och gick... och lämnade efter sig en massa ny energi och roliga planer för framtiden!
I fredags hyrde jag & Per film (börjar bli fredagstradition här hemma) Den här gången såg vi filmen "In time" med Justin Timberlake. Trots att jag fortfarande har svårt att se honom som skådespelare så var filmen sevärd alla gånger! Till filmen blev det hemmagjord pizza & smågodis.
 
I lördags tog jag mig en välförkänt sovmorgon... På eftermiddagen fick jag med mig Per ut till Marieberg för att köpa lite saker till hemmet (min första sil är införskaffad...) Det tog inte lång tid förens även jag började sucka över allt folk som konstigt nog befann sig på Marieberg en regning lördag efter löning (?)..
 
På kvällen lagade jag mat åt min käre karl. Det blev fisksoppa och till det gräddade västerbottenmuffins. Till efterrätt gjorde jag pannacotta med bär för första gången. Min matlagning fick väl godkänt av Per, det tackar jag för!
Efter middagen cyklade vi förbi Madde & Hubbe där Berg & hans tjej Jessica befann sig kvällen i ära. Det var mycket mycket trivsamt ;))
 
Igår vaknade jag med huvudvärk (underligt?...) och släpade mig till tvättstugan. Det blev en storstädning här hemma också. På eftermiddagen cyklade jag hem till Sara för att ha en photoshoot i romantiskt tema. Sara har det sådär härligt vitt med blomiga inslag hemma hos sig så miljön kunde inte bli bättre! En rolig grej var att jag köpt med mig en bukett vita blommor till fotograferingen. När jag ringer på dörren och räcker över blommorna är det en förvånad Sara som tar i mot buketten.. Sen måste jag erkänna att jag köpte dem för fotograferingen! ;)
 
Nu ska jag äta min hederliga frulle innan en dag på universitet väntar
 

En mycket ståtlig Sara


Kommentarer
Anna

Mer fotografier till folket :D Det är superkul att se! Ser fram emot att bombarderas med bilder ;)

2012-10-01 @ 10:33:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0