Lite sömn & mycket kaffe



ÄNTLIGEN är tentan klar och jag kan pusta ut tills resultatet kommer! Det var minst sagt intensivt, igår satt jag hela 12 timmar i sträck (!) och skrev som en galning. De senaste dagarna har bestått av för lite sömn och för mycket kaffe! Men trots att det kan vara kämpigt att skriva tentor så är känslan när den är klar & inlämnad väldigt väldigt skön (Och desto bättre är det så klart om man klarar den också!).
 
När jag lämnat in tentan cyklade jag til gymmet där jag sprang 7 km på löpbandet samtidigt som jag såg på "lyxfällan", var så inne i programet att jag totalt glömde hur långt jag sprang, var ett par år sedan jag sprang över 5 km så det gav mig en glädjekick. Efter gymmet cyklade jag hem och åt middag innan det var dags för att åka hem till Sara där Anna, Erika & Sofia befann sig. Skönt med annat sällskap än "herr Bryman" som varit min följeslagare de senaste 48- timmarna. Lika roligt som alltid att träffa damerna, skvallra sönder oss själva & avnjuta en god fruktsallad med grädde (och en stor kopp kaffe på det också!) Snart dags för att besöka min sköna säng för en förhoppningsvis god nattsömn!


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0