Drömstart på morgonen?

Larmet gick på 06.50 och en pigg jag vaknande, sträckte på mig och tänkte "äntligen morgon". Klev upp ur sängen, hoppade i träningskläderna och repade av milen lite hastigt innan jag kom hem och tog en sköön dusch. Nynnade för mig själv "morgonstund har guld i mun" medan jag gjorde mig klar. Kokade en omgång gröt och landade här hemma i soffan.... Okej. Riktigt så var inte min morgon kanske. Jag svor högt när klockan ringde, snoozade alldeles för länge innan jag släpade mig ur sängen och min sambo utbrast "Jenny, du har mullvadsögon"... Fick inte upp mina blå. Styrde stegen mot köket, fixade frukost och nu sitter jag här. Om en stund ska jag & Malin ta bussen till Karlskoga för att möta upp Rehn och genomföra de första intervjuerna till uppsatsen. Är lite nervös men det ska mest bli kul att få höra hur vårdpersonalen ser på kvaliteten inom hemtjänsten. Nu ska jag göra mig i ordning lite snabbt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0