Australien i all ära



Längtar redan tillbaka till solen & underbara Australien!


Tänk att det redan är en vecka sen vi kom hem från Australien (!) Ofta drabbas jag av "längta tillbaka abstinens", vill bara sätta mig på första bästa plan & resa tillbaka. Jag kan ta den där långa flygresan på 29 timmar, huttrandet på Peking flygplats (kallaste flygplatsen att befinna sig på, fick sova där på tillbaka vägen...) Det är värt allt & lite till. Bättre ställe att resa till är svårt att hitta. Det finns verkligen allt i Australien. Fick se mer än jag någonsin kunde ana. Spännande platser. Vackra stränder. Trevligt folk (nästan det bästa av allt) och fick skåda en mängd roliga, intressanta djur. Har snorklat på barriärrevet, tagit surflektion, åkt båt vid Whitsundays, övernattat i djungeln, rest runt & övernattat på en av världens största sandöar. Gått på nattpromenad i regnskogen... Med mycket mera... Ska försöka blogga om hela resan inom snar framtid & smälla av bildbomber:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0