Tage & uppsats

I mitt huvud snurrar det just nu två saker som upptar min tankeverksamhet. Det första och största är Tage (han blir bara goare & goare för varje dag!) Nu kan han sitta på kommando, ser så gulligt ut när jag säger "sitt" och han slår ner sin lilla håriga rumpa. Och den andra saken är C-uppsatsen som tar mycket av min tankeverksamhet. Den här veckan har vi deadline och träff med handledaren. Vi kör på nu så vi slipper sitta med uppsatsen på julafton (ingen höjdare direkt) och kommande helg ska jag varva uppsatsen med jobb så det blir full rulle! :)


 
Godingen själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0