Helgen i ord & bilder



I fredags blev det en lugn och skön kväll med min fina sambo. Vi gjorde köttfärspaj (svärmors recept som är farligt god vill jag lova) Gosade med Tage och hade det mysigt. Igår morse åkte vi till en outlet där de reade ut en massa roliga och bra saker. Med oss hem fick vi bland annat matskålar till Tage, en luftmadrass, ett stativ till kameran och lite annat smått och gott. På eftermiddagen var det dags för visning hos bröderna Allbrand som renoverat upp en lägenhet från scratch. Gustav & Erik visade stolt upp resultatet och jisses vad snyggt det blev! Blev lägenhetsmingel och glögg till det. Väldigt kul att se slutresultatet!
 
På kvällen blev det adventsfika & julklappsbyte hemma hos Erika med damerna. I mitt paket fanns det en äggklocka, helt bra vi som kokar ägg nästan varje dag. Senare på kvällen gick vi förbi Gustav som hade fest och hyrt badtunnor kvällen i ära. Stannade en stund innan jag gick hem för jag jobbade en dagstur idag. Efter jobbet kom norrlänningen förbi (även kallad Anna) och hälsade på Tage en sväng. Annars har jag krigat vidare med uppsatsen och ätit hemmagjorda hamburgare med Per. Hur gott som helst! Och lite smågodis på det också...
 
Nu kikar vi på Hellenius hörna och skrattar åt Tage som ligger i sin lilla gråa korg.

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0