Helg (!)


Underbart med helg!
Igår gjorde jag & Perry kyckling fajitas (för första gången)
Till det drack vi ett glas vitt vin & en varsin Gin&Tonic!
Sen stod "Skavlan" på kvällens meny & fruktsallad till det!

Idag har jag & min käre karl vandrat i Kilsbergen!
Vi hade inte planerat att gå så långt men det blev visst en mil.
Hade med oss lunch (korv med bröd) som vi grillade vid en sjö.
Solen sken & träden sprakade av färger, helt fin höstdag!

Nu har jag svischat om till kvällens utstyrsel. Ikväll blir det fest!
Om en stund ska jag cykla hem till Sofia - sen vidare till Gurra!
Och vart vi hamnar sedan får framtiden utvisa!


En karta över Kilsbergen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0