Sunshine


Solen skiner idag också (!) helt underbart. Känner mig både pigg & glà. Blir lätt påverkad av vädret.
I början av veckan (när det regnade & var mörkt ute) var jag helt trött & energilös. Deppig till & med.
(Jag överväger ibland att flytta till varmare breddgrader en vacker dag, skulle älska att ha sol året om)

Om en stund ska jag cykla till uni. (blir faktiskt 8 km fram & tillbaka, vardagsmotion på hög nivå)
Vi har handledningsmöte för att se hur det går med vårt PM som ska vara klart nästa vecka.
Klockan 14.00 idag ska jag vara på gymmet & få ett nytt träningschema. Träffa en instruktör/PT.
Vill dela upp styrketräningen på tre delar (armar/överkroppen, mage & rygg & ett pass med underkropp



Pics tagna av rödlöken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0