Julfirande!


Idag har jag firat "jul" hemma hos farmor & farfar.
Jag & Per är ju i Australien över jul så därför ville de fira jul med mig redan nu.
Farmor hade tänt ljuslyktor (med snögubbar på) & dekorerat med julservetter!
Sen fikade vi, tre-fyra olika sorters kakor & kladdkaka på det. Gissa om jag blev mätt & belåten...
Jag fick även julklappar. En fin lampa & en höstkrans att hänga på dörren.
Fast jag hade tyvärr inte med mig några julklappar, får fixa det inom snar framtid!

Då har jag haft mitt första julfirande två månader innan jul!
Nästa julfirande blir den 10 dec. med familjen. Jag & Per ska bjuda på julbord...;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0