Alà torsdag


Det blev en genomkörare på gymmet under förmiddagen!
Körde 10 min. löpning, 20 min. på crossen & 10 min. på "trappmaskinen"
Sen gav jag armarna en omgång med hantlarna & avslutade med några övningar för benen.

Idag är det fullt upp. Efter gymmet trampade jag i regnet (!) till universitet.
Där hade vi "gruppmöte" för att planera kursens PM som vi ska syssla med i fyra veckor.
Efter det hade vi föreläsning i förvaltningsekonomi. Jag såg ut som ett levande frågetecken.
Invecklat men inte omöjligt försöker jag intala mig gång på gång! (tenta om en månad...)
När jag har knepiga kurser (som politik & ekonomi) försöker jag tänka långsiktigt. "Se målet"
Snart står jag där, som nyexaminerad socionom, med nya jobbmöjligheter & bättre lön!
Då hittar jag den där motivationen som behövs för att bita ihop, göra mitt bästa & fixa det.

Ikväll ska jag jobba som kontaktperson, Åsa kommer hit & jag ska bjuda på tacopaj (och bullar!)
Sen ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med världens finaste sambo!


Den här bilden (som togs i sommarstugan i somras) får symbolisera dagens träning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0