Packningen har startat...


Jag har börjat fundera på packningen till Australien (okej, jag skrev packlista för två veckor sen...)
Idag kunde jag inte låta bli att packa upp sommarkläderna & fundera vad jag ska packa med mig.
Nördig som jag är så tog jag kort på alla tänkbara utstyrslar som jag funderar på att packa med!
Här är jag ute i tid vill jag lova, jag köpte faktiskt julkort idag också (!)... Inte klokt.

Tre par skjorts ska göra mig sällskap ;) Skjortan till höger är ny, perfekt till svala kvällar.

Jumpsuiten vet jag inte om jag ska packa med... Skjortan till höger är självklar!


Kläder som fattas:

  • Två baslinnen i lite större modell (svart & vitt)
  • Nya sköna trosor (ca: 5 par)
  • En klänning som funkar både på stranden & till utflykter
  • Svarta leggings i täcknade material (Det jag tar med i byxväg)
  • Svarta strumpor
  • "partyklänning" funderar på om jag ska köpa en ny eller ta med min geopardklänning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0