Nora & kalkbrott


"Jenny, kan vi inte göra något somrigt idag" sa Per imorse.
Jag svarade direkt "Vi åker till Nora & äter Noraglass"
Det blev en skön & mysig dag. Strosade vid strandpromenaden.
Jag lekte turist, sprang runt & fotade precis allt jag kunde se!
Stackars Per fann sig i situationen & ställde lydigt upp på kort.
Vi avslutade dagen i Nora med en farligt goood Noraglass.

På hemvägen fick jag en idè om att "besöka" Ernst Kirchsteigers hus.
Jag googlade febrilt (till & med efter hans ungar) för att se vart karln bor.
Men inget resultat. Så jag gav upp min "kändis-stalker-jakt" för denna gång.
Vi åkte istället till kalkbrottet utanför Hovsta & njöt av livet. Helt fint där!















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0