Mer yoga, tack


Jag försöker mig på plankan

Det där med yoga har aldrig varit min grej,
kanske för att jag har svårt att sitta stil? Fokusera på en sak?
Igår fick vi sitta i skräddarställning, fokusera på olika kroppsdelar.
När yogatränaren sa ordet "slida" bröt en man framför mig ihop,
en sekund senare bröt fröken Söreskog ihop & kort därefter även jag.
Det gick inte att sluta skratta, helt hysteriskt.
Vi gjorde en massa roliga övningar, bland annat solhälsningen & krigaren.
Riktigt fysiskt utmanande samtidigt som ett lugn sprider sig..
Efter passet sa ledaren att det "skiner om mig",
jag kunde inte sluta le & kände mig riktigt lycklig! Trots feber.
Så vad vill jag säga med det här, jo ge yogan en chans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0