Egypten?

Igår kikade vi på resealternativ,
helst vill jag åka till Thailand, Malaysia eller Bali?
(men har varken ledighet eller pengar för det tyvärr)
Jag ska lämna in min hemtenta den 3 januari, börjar skolan igen 11:e!
Så en resa i början av januari skulle sitta fint & passa jäkligt bra!
Vi funderar starkt på egypten, Sharm el Sheikh,
boka ett hotell med all inklusive & leva som kungar för en en vecka.
Jag får satsa på att jobba lite extra nu,
önska mig en slant i julklapp & använda resterna av "sommarpengen"
Det är det värt. För hela jag skriker efter sol!
Finns det något bättre än att resa??


Vi var i egypten, Hurghada december 2008.
En guldvärd resa på alla sätt,
bodde på ett fint hotell med massa buffèr & snorklade om dagarna.
Underbart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0