Dagen är planerad..


"Jenny, jag kommer aldrig förstå mig på er kvinnor,
du var ju nyss helt glad och snäll, nu är du ett monster
"
Denna replik fick jag höra imorse. Det ligger en sanning i det.
För när jag vaknade så slog det mig att det är helg. Solen skinner.
Började genast planera för mig själv vad jag vill göra!
(Pussade samtigt på Per i glädjens tecken)
Sen slog momben ner. Tenta om ett par dagar. Cirka åtta böcker att plöja igenom
(För att inte nämna alla anteckningar och att två av böckerna är på engelska)
Min dag är planerad. I minsta detalj.
Det var då mitt humör skiftade. Men jag ska göra det bästa av dagen.
Till exempel genom att lyxa tlll frullen.
En vitaminkick dagen i ära!
:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0