Sigge i all ära..


Siggekanin.
Troligtvis världens jobbigaste kanin!
(Ni vill inte veta hur ofta jag dammsuger & städar hans bur..)
Troligtvis världens mest matglada kanin
(Det händer att han biter mig i fingret i sin iver efter moroten!)
Troligtvis världens törstigaste kanin
(Han har väckt mig väldigt många gånger på natten när han dricker:
Läs: slår vattenflaskan i gallret!)
Troligtvis världens mest "blomälskande kanin"
(Han har bitit sönder en del växter den lilla nöten!)
Men trots att han helt ärligt han vara jobbig,
tycker jag ändå om honom.
I snart fem år har han funnits vid min sida,
sen första dagen jag flyttade hemifrån.
jag hoppas verkligen att knölen han har är något ofarligt.
Det återstår att se, 11.15 idag.



Kommentarer
eva, ju

hoppas det inte var nåt allvarligt :/

2010-02-25 @ 15:50:45
URL: http://evaju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0