Träning, shoppa julklappar & adventsfika

Jag har smygstartat träningen inför Triathlon
(jag & Per skakade hand på utmaningen i helgen)
Jag skrev "simning" i kalendern. Planerat. Bestämt!
Så det blev simning igår. 1500 meter allt som allt
Träningsvärk överallt (till & med i handlederna!)
Först kände jag mig som en förslöad valross,
men efter 100 meter så släppte det. Simkrampen!
Simning är inte riktigt min grej, men det kan mycket väl bli.
Med en massa träning. Positiv inställning & ett mål i sikte!

Nu blir det gymmet. 5 km på cyckel. Styrka!
Innan lunch kommer mamma & bror hit,
ska shoppa julklappar på marieberg & luncha!
Ikväll styr jag & Per adventsfika, knytis!
Ett gäng go`a damer & herrar ansluter sig.
(blir fika, glöggprovning, julmusik, spel & julklappsbyte!)
Trevligt, trevligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0