Härlig start!

Vilken härlig start på dagen, denna höstiga söndag!;)
Efter en powerwalk på 60 minuter med min granne så möts jag av en stor tallrik gröt, ett kokt ägg och lite kaffe på det av min kära sambo! Kan dagen börja så mycket bättre?
Nu ska vi snart ge oss iväg till Eyrabadet och dra ett par simtag (Och sjävklart bubbla en massa!)

"Kroppslig självkänsla handlar om att utveckla känslan för sitt eget värde. Det handlar om att glänsa och inte inte be om ursäkt för den man är. Det handlar om att gå utanför sina egna gränser och det är en insikt om att vi är mer än en klädstorlek, en figur, ett utseende eller en förmåga. Sådant definerar och begränsar dig inte om du inte tillåter dig själv att göra det. Det är ditt val. En storlek säger ingenting om dig- det är bara ett faktum. Det säger inget om vem jag är eller vad jag gör, vad jag gillar eller ogillar, mina glädjeämnen och sorger.
Betrakta dig själv som ett konstvärk, det finns bara en av dig i hela universum, DU ÄR UNIK!"





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0