Smider planer för en "kompiskväll"




"Björnstugan imorrn, ska du med?" Fick precis ett sms från Sara, även kallad P (damen med den röda kappan på bilden)
Jag känner mig som en mindre bra vän just nu. Jag har inte spenderat mycket tid tillsammans med mina bästa vänner under den senaste tiden. Skolan, jobb och mormors bortgång har krävt mycket av mig. När mormor blev sjuk pendlade jag mellan Örebro- Lindesberg och Hällefors. Nu pendlar jag "bara" mellan Örebro och Hällefors för att hjälpa mamma med allt.
Det har inte varit lätt.
Nu är i allafall skolan slut och jag är lite ledig från jobbet så jag är hemma i Hällefors och hjälper till.
Men snart ska jag gottgöra mina vänner. Kanske styra upp en brakfest? med middag och utgång?
Eller varför inte en riktig tjejkväll med smoothie-tema som jag drömmer om? :) Något ska det bli, inom snar framtid.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0