Bra jobbat Sverige, trots förlust!

Jäklar vilken varm dag det blev på jobbet!
Nu är jag i allafall hemma och dricker ett kallt glas vin samtidigt som jag bloggar & äter frukt!
 Livet kan inte blï så mycket bättre, eller jo det kan det om Per vore här och kramade om mig!
Och om Sverige hade kammat hem segern ikväll.
Nu ska jag tänka positivt, Per får jag träffa imorgon & Sverige gjorde en riktigt bra insats trots förlust!



" Vi hinner tänka uppemot 90 000 tankar dagligen,
varav 80-90 procent är negativa.
Är det inte dags att pröva något annat?"



Kommentarer
CHRJ

sv: tacktack! söt bild i headern förresten! :)

2009-06-26 @ 21:51:39
URL: http://chrj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0