Buffè på Strömpis


Igår blev det buffe på Strömpis, dem hade dukat upp ett långbord där det serverades allt i från pasta till kyckling.
Jag åt en stor portion innan jag kunde kalla mig mätt & belåten!;)

Om en liten stund ska jag cykla upp till resecentrum där jag ska ta bussen till Hällefors och hälsa på familjen.
Det ska bli riktigt skönt att komma hem, bli bortskämd med god mat!
Nu har också Per åkt iväg, han ska iväg och spela en golftävling i helgen.
Jag saknar honom redan måste jag erkänna.




Kommentarer
Anonym

sv: jodå har solat heladagen igår har fått värsta röda näsan nu :/ annars är de helt oke , va gör dudå ?

2009-06-25 @ 09:20:40
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Fredrika

Sv: hehe mm det var trevligt :)

Härlig bild i headern btw !

2009-06-25 @ 11:12:02
URL: http://fnordstrom.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0