Dags att komma igång med löpningen

http://www.blodomloppet.se
http://www.tjejmilen.se/start/
Det här är två lopp som jag väldigt gärna vill springa, men hinner jag få upp flåset?
Blodomloppet är den 20:e augusti, alltså cirka två månader kvar!
Men samtidigt  vore det en riktigt grym "sporre" för att jag ska komma igång med löpningen, bli mer vältränad och framförallt orka mer samtidigt som jag får mig en riktig "självförtroende-kick!
Nej, vad väntar jag på. Det är dags att utmana mig själv och anmäla mig till något av dessa lopp!

Min utmaning som ni kommer få följa i bloggen
-Genomföra ett lopp på minst fem kilometer inom två månader
-Löpträna minst tre gånger i veckan
-Gymma 1-2 gånger i veckan
-Hitta en eller flera "löparkompisar" som jag kan träna och förhoppningsvis genomföra ett lopp tillsammans med



Kommentarer
Anders

Jag tror du ska byta pris i din tävling....För egen del så föredrar jag ett presentkort på Bolaget istället för H & M ;)



Jag kan ställa upp som din springkompis Jenny, men det vet du säkert redan....Gissar dock på att du är trött på att få stryk av mig eftersom du fått det i nästan allt annat ;)

Anders

Jag tror du ska byta pris i din tävling.....Jag föredrar alla fall hellre ett presentkort på Bolaget framför H & M....



...Sen vet du att jag gärna följer med dig och springer, men du är väl rädd att få stryk i loppet av mig eftersom du vet vilken skadeglädje vi känner för varann ;)

Maado

Åh, jag har också funderat på något sånt där!

Jag vill också springa! :D

2009-06-23 @ 21:02:12
URL: http://maaado.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0