Inlämnad tenta & packad resväska


Efter mycket kämpade är tentan äntligen inlämnad och jag kan äntligen sucka ut. Hur en lärare kan skriva en tenta där två av tre frågor var utifrån böcker på engelska är ett mysterium. All denna akademiska engelska gav mig nästan gråa strån (!) Men nu är den klar & jag kan bara hoppas att den gick vägen. Tänk att det snart är dags för det berömda uppsatsskrivandet. Det ska bli kul att skriva den tillsammans med mina kompanjoner Malin & Veronica!
 
Nog med pluggsnack. Nu är resväskan packad & imorgon är dags för en weekend med fina Per! Efter ett par hektiska veckor så kommer det bli extra skönt att resa iväg, bo på hotell och njuta i varma terminalbad. Ska unna mig en del spabehandlingar också som är väldigt billigt i Budapest. Underbart det ska bli!


 
När vi var på bröllop i Älmhult förra året...


Kommentarer
Anna

Ha en underbar resa, det förtjänar ni och sköönt att bli av med tentan! :)

2012-10-10 @ 10:29:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0