48-timmars tenta

Om ett par timmar släpps den "efterlängtade" 48-timmars tentan! Då förvandlas jag till en blek varelse som hasar runt här hemma med rödsprängda ögon, mjukisbyxor & oborstat hår (fast tänderna ska jag faktiskt borsta...) Innan förvandlingen tar form ska jag cykla till gymmet, springa 5 km & styrketräna min mage, rygg och biceps. För övrigt hann jag träna två gånger igår (!). Först styrketräning för benen på gymmet och sen sprang jag cirka 5 km utomhus (i mitt nya vinterlöparställ som höll mig lagom varm). Skönt. Skönt. Skönt. Innan jag avslutar det här inlägget vill jag också sända ett tack till vädergudarna som dagen i ära bjuder på sol och INGEN snö i sikte. Varje dag utan snö är en gåva.


 Let`s go!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0