Löss i alla former

Hemma hos Camilla igår. Madde, din min är oslagbar;)


Det blev en rolig & mysig fika hemma hos Camilla igår. Det bjöds på kakor & kaffe, inte helt fel gott folk!
Jag måste bara berätta om en rolig sak som hände i skolan i måndags.. Tankspridda (hörselskadade?) jag kläckte ur mig ett svar på fel fråga. Vi kom in på ämnet huvudlöss när vi hade rast, alla började berätta om sina erfarenheter. Madde sa någon kommentar, hörde inte riktigt vad, och sen ville jag också berätta om mina upplevelser med huvudlössen. "Jag hade det när jag var liten säger jag"...Tystnad följer...Får en konstig blick av Madde...Sen frågar Jessica i klassen " hade du flatlöss när du var liten?" Haha, jag hade missat att huvudlössen hade byts ut mot ämnet flatlöss... Jag svarar något i stil med "I hällefors är vi tidiga med våra debuter" ;)



Kommentarer
Nikoninan

Hahahaha :D !

2011-11-03 @ 20:07:29
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Anonym

haha:P

2011-11-08 @ 14:01:14
URL: http://somaelfa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0