Bildbomb!


Kvällen startade på gröna grodan med smarriga sallader!;)

Sen skålade vi med Asti i plastmuggar. På Gröna grodans toalett!

Anna satte posen!

Jag ville så klart också sätta den, gav ett tappert försök!

Sen bar det av till klippet: Köpa såpbubblor!

Sen blev det parkhäng. Sommarfeeelings! Skålade i Gin&Tonic!

Soffan dök upp efter en stund & förgyllde våran kväll!

Hela gänget på plats!

Anna laddar för en omgång såpbubblor;)

Vi fann två karlar i parken, haha. (Som Soffan snabbt lade beslag på!;)

Sen drog vi vidare till Harrys som nästan ekade tomt! Vi körde ändå!

Vi skålade för kvällen (!) Jag körde på en White Russian! Underbart!

Lite barhäng med damerna;)

"Du har växt upp mig" Så presenterade karln sig bredvid mig
(Det är Anders Jacobsson som bla. skrev alla Bert & Sunne stories!)
Kändes lite konstigt att höra Sune prata & samtidigt se denna vuxna karl!;)

Fördelen med lite folk: Det går att spexa loss totalt på dansgolvet!
Vi roade hela Harrys med våra djuriska danser, vill jag lova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0